Pidulik jumestus - KROHV stuudio

Kui kallis on jumestuses käimine tegelikult?

Jumestaja juures käimist peetakse sageli kalliks luksuseks, mille endale lubamiseks peab rahakott puuga seljas olema. Aga, see võib olla ka viis, kuidas oma raha hoopis kokku hoida!

“Loll turundusjutt,” mõtled sa nüüd kindlasti. Jah, tõesti, kui sa oled endale igasuguseid ilutarbeid kogunud, ning sa oskad nendega ka soovitud tulemust saavutada, polegi erilist põhjust, miks sa jumestaja poole pöörduma peaksid (kui sa just ise seda tõepoolest ei soovi). Aga kui sa oled inimene, kes eriti (või peaaegu üldse) meiki ei kanna, võib üksikute sündmuste tarbeks jumestusasjade ostmine minna kordi kallimaks kui jumestaja juurde minek. Et seda illustreerida, tegin modellile kaks jumestust erinevas hinnaklassis toodetega. Valisin meelega oma kõige madalama hinnaga tooted ja kõige kõrgema hinnaga tooted. Mõlemaid äärmuseid kasutan igapäevaselt oma töös.

Meik high end toodetega
Esimese meigi puhul kasutasin põhiliselt tooteid, mis kuuluvad väga paljude profimeikarite põhivarustusse. Need on tooted, mis on suunatud professionaalidele ja fanaatikutele ning ka nende hinnatase on kõrgetele ootustele vastav. Kogu meigilooki tegemiseks kasutasin tooteid koguhinnas 654 eurot ja 50 senti.

 

Kui nüüd arvestada, et keskmiselt maksab üks pidulik jumestus (vähemalt KROHV stuudios) 25€, saaks selle raha eest jumestaja juures käia umbes 26 korda!

Siit edasi saab igaüks ise arvutada, mitu korda aastas sellist teenust tarvis oleks ja kumb siis lõppkokkuvõttes mõistlikum oleks.

Meik low end toodetega
Kindlasti ei taha ma jätta muljet, et hea jumestuse saamiseks on tarvis ainult luksustooteid. Loomulikult saab hea tulemuse ka odavamalt. Päris mitut siin kasutatud toodet kasutan ma peaaegu igal kliendil. Selle piduliku jumestuse tegemiseks kasutasin 112 euro ja 50 sendi väärtuses tooteid. 

 

Sama raha eest saaks jumestuses käia 4,5 korda ning väga palju on neid inimesi, kes niigi sageli meiki ei kanna.

Seda kõike lugedes võib sul tekkida õigustatud küsimus, et miks see Ilona siis ei või kasutada ainult soodsama hinnaga tooteid, kui sarnase tulemuse saab mõlemat pidi?

Minu juures käib hästi palju inimesi kelle eelistused ja vajadused on erinevad. Selleks, et iga klient saaks just soovitud tulemuse peab mul näiteks olema sama tooni lauvärvi kolmes erinevas versioonis: matt, sädelev ja intensiivselt sädelev. Sama on ka kõigi teiste toodetega – vaja on valikut! Kuna igal brändil, olenemata hinnast, on piiratud valik ja toodete kvaliteet kipub kõikuma, üritan leida tooteid erinevatelt brändidelt ja hinnaklassides, mis mulle ja minu klientidele meeldida võiksid. Tihti kasutan kalli jumestuskreemi peal odavat puudrit, sest need tooted lihtsalt töötavad omavahel. Tavakasutajal pole kindlasti sellist valikut vaja, tuleb lihtsalt leida endale sobivad tooted, sobivas hinnaklassis. Täiesti normaalne on kasutada 5 eurot maksvat lauvärvi ja 30 eurot maksvat huulepulka samas jumestuses !  Või, hoopiski, tooted ostmata jätta ja paaril korral aastas jumestaja juures käia.  🙂 Kõige tähtsam on, et just sina oled rahul!

Tahad tulla jumestusse või hoopis privaatsele meigikoolitusele? Võta meiega ühendust SIIN.

Ilona

Published by

krohvstuudio

KROHV on tandem supernaistest, kelle eesmärk on tuua inimestest ja tegemistest välja need kõige isikupärasemad ning vingemad küljed nii, et need ka teistele kaugele välja paistaksid. Elu on liiga lühike ja maailm liialt kirju, et olla hall ning silmapaistmatu!